Prohledat tento blog

pátek 26. května 2017

Pískající tučňák... respektive tučňáčka :-)

Dneska se s váma podělim o to, jak vytvořit něco jednoduššího, než ten domeček minule. Něco, co zabere zhruba desetinu času, tedy asi dvě až tři hodinky práce.

To máte tak... Mám sestřenici, a ta spolu s manželem miluje tučňáky. Dva roky zpět jsem proto na deku pro jejich prvorozenýho našívala tučňáka... a předminulý týden, jsem si řekla, že by to chtělo něco i pro jeho dnes dvou a půl měsíční sestřičku, která teď navíc slavila svůj první svátek... 
A pak jsem si vzpomněla, že mám doma pískátka, a že jsem kdysi šila druhorozenýmu takovou malou modrou cinkající kočičku... a že mám určitě nějakou černou a bílou látku a že bych teda mohla z toho udělat tučňáčka... a že ještě lepší by byla tučňáčí  holčička, když je to pro holku...

A tak jsem si načmárala šablonku...

a nastříhala látky...
Tělo jsem stříhala vždycky ve dvou vrstvách, aby neprosvítal vatelín...
Vlevo dole jsou křídla, vpravo nohy, látka dvojmo uprostřed a svrchu i zespoda tenoučkej vatelín.


Focení postupu byla strašná sranda, neb mi u toho asistovala naše nejmladší...
Než tablet zaostřil, vyfotil často už prázdný místo, neb tučňáka už v ruce třímala ona...

Ale jednou se ho přece jen povedlo zachytit... tučnák s našitym bříškem a zobáčkem a na stroji vyšitejma očima...

A zase ho kradeeee...

Nahoře předšitá mašlička, uprostřed podle předkreslení prošitá křídla a teprve následně přestřižená, vystřižená, obstřižená... a dole to samý s nožičkama...

Křídla, nohy i mašlička otočené na líc...

nožičky a křídla zašpendlené dovnitř tučňáka...

Sešito... mezi křídlem a nohou na jedné straně ponechán prostor k otočení a vycpávání...

Tučňáčka otočená, na vyplnění čekající... nastřihaný vatelín a pískátko... to jsem před vložením dovnitř zabalila do vrstvičky vatelínu.
Všechno pořádně vycpat a zbývající otvor hezky zašít v ruce.

Pak jsem ustřihla kousek stužky, obtočila jím ve středu mašli, zašila a přišila jsem jí tučňáčce lehce koketně trochu na stranu k hlavičce...

Sluší?

Podle mne jo ;-)

Naše malá by jí taky brala... ale pro tu chystám k brzkým prvním narozeninám něco jiného... ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat