Prohledat tento blog

pátek 19. června 2020

Inspirace ke dni otců - dotazník "Vše o mém tátovi"

Tak jsem tak přemýšlela, čím bysme s dětma mohly obdarovat na den otců manžela...
Kdysi jsme mu třeba spolu malovaly tyhle trika, nebo potom tohle triko... ;-)
Ale triček teď prý má dost...
A vůbec prý všeho má dost...
Nic nepotřebuje...
"...Věcí máme moc,... nikam se nám nevejdou..."
a
"Hlavně mi nic nekupujte!"

No tak co jenom vymyslet...?
Nápady pořádně žádný, a den otců se blížil a blížil...

Až jsem před pár dny zahlídla na pinterestu takovej dotazník o tátovi pro děti k vyplnění...
Našla jsem ho asi v pěti variantách... ovšem v angličtině...
Takže jsem si z nich vybrala ty otázky, který se mi zamlouvaly nejvíc, a vytvořila variantu českou.
Pro nás a rovnou i pro vás ;-)

Tady je:

Stáhnout tenhle "dotazníček" ve formě pdf můžete tady.
Ideálně vytisknout pro každé dítě jednou ;-)
I ty menší si přijdou na svý... nakreslit tátu zvládnou a odpovědi vám holt nadiktujou...

A já vám budu držet palce, aby dětičky byly pozitivně naladěný, a vzkázali přes dotazník tatínkům něco hezkýho, co jim udělá takovou radost, že si to rádi schovají na památku, aby si pak jednou mohli připomenout, jak je jejich děti viděly, když byly ještě malý...


Jsem zvědavá, co svýmu tátovi napíšou ty moje obludy... ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat