Prohledat tento blog

středa 10. května 2017

Obrázek na záhlaví




Tak jsem si namalovala záhlaví... S dětma na klíně a všude kolem... sranda... tu do toho hrábne ten, pak onen, obvykle při tom ječíc: "Jéééé, to jsem já! A to je brácha!... " a na obrázku čmouha... většinou šlo o rozmáznutou tuš či pastel, ale v jednom případě dokonce o čokoládu... No jak říkám, strašná sranda...
Pak další sranda se skenováním, úpravama, vkládáním... "Doprčic já chci aby to bylo TAKHLE! Proč se mi to furt zobrazuje tak..."
Konečně vloženo tak, jak jsem si to představovala.. Hurá!
A pak jdu odpoledne s dětma ven, a jak tak za sebou táhnu naší třetí.. tak mi došlo, že jsem si to celou dobu hezky kreslila s jednou docela zásadní chybou... :-D
Schválně, kdo jí najde?


První nákres propiskou na papírku z růžového bločku, kam si obvykle píšu nákupní seznamy...

Zkouška sirén, zkouška sirén... oh, pardon... zkouška techniky ;-)

A konečná verze...
P.S.: Chyba je na všech stejná, na prvním obrázku nejméně zřejmá, na posledním nejzřejmější
 ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat