Prohledat tento blog

pátek 12. dubna 2019

Den Země... aktivity pro děti - trocha inspirace

Věděli jste, že 22. dubna je den Země?
Já se přiznám, že většinou mi různá podobná data docela unikají.
Tedy vím, že různé takové dny jsou, ale obvykle pořádně nevím kdy.
Letos jsem ale přímo na tohle konkrétní datum byla upozorněna... a taky na některé akce s tím dnem spojené.

Třeba na stránkách montessorikurz.cz se totiž letos slaví celý měsíc a mimo jiné tam najdete i e-book plný námětů na tvoření a další aktivity s dětmi k tématu den Země... Rozhodně doporučuju ;-).
Najdete v něm obrázkový přehled aktivit, a pod každou z nich je odkaz na stránku, kde je k dané činnosti návod... Většinou teda v angličtině, ale ono u spousty z těch nápadů beztak postačí ta úvodní fotografie a inspirace je už tak více než dostatečná. Aspoň tedy určitě pro někoho, kdo v minulosti trochu zkoušel nějaký ty výtvarný techniky ;-)

My s dětma některé z nabízených aktivit už shodou okolností v minulosti zkoušeli...  A třeba tu filcovou mapu světa jsem kdysi i vyráběla nejstaršímu do quietbooku...
Několik dalších aktivit z e-booku, o který si můžete napsat na výše uvedeném odkaze, už mám pro příští dny a týdny vyhlídnutý.
Třeba na tu planetu vyskládanou z ovoce na talíři, se mi už jen při pohledu sbíhaj sliny... Hlavně na to borůvkový moře...

Na facebookové stránce montessorihračky.cz navíc běží zajímavá soutěž, pro všechny, co nějakou takovou aktivitu s dětmi vyzkouší a vyfotí... ;-)

Tak směle do tvoření, který ukáže našim dětem nádheru Země, a zaseje do nich touhu onu krásu uchovat.

P.S.: Tohle je ta filcová mapa světa z knížky pro našeho nejstaršího. Bohužel patentky jsou v našem případě, na rozdíl od těch v inspiračním e-booku z odkazu, prázdné, neb popisky jsou dosud ve vývinu ;-)
Jo, a ta divná věc vlevo dole, to je kapsa na sucháč, kam je možný jednotlivý kontinenty schovat.


#zelenyduben, #greenapril, #montessorihracky, #denzeme2019



Žádné komentáře:

Okomentovat