Prohledat tento blog

sobota 26. května 2018

Beauty okénko - krémy na krásu

Jak tak ten čas běží, říkám si vždycky... čas od času..., že by to přece jen něco chtělo s tim stárnoucim obličejem dělat...
Tedy, aby bylo jasno, jakožto matka čtyř dětí většinu času ten stárnoucí obličej nestíhám v zrcadle nijak moc sledovat, natož s tím zkoušet něco dělat... ale přece jen tu a tam, na mne ta realita ze zrcadla vyskočí, a udeří pak s o to větší silou.
Tak jsem si tuhle nad tim časopisem, co mi posílá "déemko" u článku o tom, co v kterym věku kůže potřebuje, říkala, že na tom teda trochu zapracuju.
Minulý víkend navíc docházela životnost spoustě kupónů, který jsem od týhle drogérie měla, a tak jsme se v rámci našeho holčičího víkendu krom pečení a sledování královský svatby do toho "déemka" s dcerkama vydaly, jak už jsem se zmiňovala v tom článku o motýlovejch muffinech... a mimo jiné jsem tam zakoupila i nějaký ty úžasný omlazujicíkrémy a séra.

A tak se jima už týden vesele krémuju a "séruju"... a skutečně to začíná mít zcela evidentní omlazující efekt...
Copak vrásky kolem úst, očí a na čele, ty se (doufám že jen zatím) vyhladily jen velmi nepatrně (a teď tedy skutečně doufám, že ten mírnej pokrok nevidím jen proto, že ho tak moc vidět chci ;-)...), ale...
Ale těch beďarů, co se mi za poslední týden na obličeji vyrojilo! No fakt mám pleť jak v pubertě... Jakej větší důkaz omlazení chtít? No řekněte ;-)...

P.S.: Tímto se omlouvám všem, kdo na tenhle článek klikli v naději, že se dozví nějakej ten tip na krásu...  Můj blog se skutečně nevěnuje tématu "beauty"... Ostatně o tom, proč nejsem beauty blogerkou jsem psala v článku Youtuberky, beauty blogerky... a já ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat