Prohledat tento blog

pondělí 8. ledna 2018

Zabarveno do tyrkysu... Sukýnka + fotonávod

Z důvěryhodného zdroje se ke mně doneslo, že tou naprosto a absolutně nejvíc in barvou nadcházejících dní bude tyrkysová...

Nojo, jenže ve skříni v tyrkysu nic... jen mezi látkami jedna tmavší... (na většině fotek vypadá modřejší, než je ve skutečnosti). Už nějaký tři roky tam čeká na to, až si z ní ušiju sukni... A tak bylo rozhodnuto... 
Sukně se bude šít teď!

V zásobách jsem vyhrabala krásný kraječky a vrhla se na věc.


Nejdřív to naměřit...

 I špendlíky jsem měla tyrkysový :-)

20 cm pro pas, asi 6 cm snížení a hezky do obloučku, 55cm dýlka a dolní obvod co jen šíře látky dovolila.

Sešít zadní šev, tak aby zůstal prostor na zip.

Boční šev sešít nejdřív do lícu...

...a pak do rubu, aby bylo rovnou začištěno.

Založit dolní lem.

 Všít skrytej zip.
Založit horní lem...
...po zkoužce jsme zjistila, že jsem si v pase nějak moc přála, tak jsem tam našila gumu, abych to trochu stáhla.

A nakonec jsem sukýnku ozdobila.
Gumičku s kraječkou jsem našila zespodu na dolní lem...
a pak ještě svrchu bavlněnou kraječku...
a aby toho zdobení náhodou nebylo málo... tak ještě srdce! :-)



Sukni jsem hezky přeložila na čtvrtiny a srdce umístila pěkně na střed levé přední poloviny.

Srdce jsem podlepila vlizelínem, nažehlila a našila.

A takhle to dopadlo...

 Tady je sukně o dost modřejší než v reálu.


 Pod sukni jsem dala ještě tylovou spodničku, aby byla bohatší.

 A pár fotek na postavě v zrcadle a ...

 ... s ještě horším světlem.

Ale je fakt krásná... A tyrkysová!

Tak a hurá do ulic ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat