Prohledat tento blog

středa 24. ledna 2018

Masová roláda





Přiznám se, že od vánočky jsem nic sladkého nepekla... Nějak máme pořád dost cukroví.
Tak se s váma dnes podělím o trochu jinej recept do trouby... snad nebudete moc zklamaný, že je to maso ;-).

U nás každopádně dobrý... Masová roláda zmizela minulej týden rychle...
A naše třetí právě uviděla úvodní fotku tohohle článku u mne v počítači a hned volala: "Mňááám!"
"Jó? To ti chutnalo?" ptám se jí.
"Hmm..." přikyvuje a tváří se mlsně... labužnice moje :-) 
I ten špenát z přílohy zblajzla a ještě si ho přidala ;-)

Tak a teď ten recept, aby jste věděli, jak na tu dobrotu.


Formu na chlebíček jsem vymazala olejem a vysypala strouhankou.

Na trošce sádla jsem usmažila čtyři vejce se špetkou soli, tak aby nebyly úplně do tuha a přimíchala pár lžic hrášku z konzervy.

Naklepala jsem dva kuřecí prsní řízky (chtěla jsem původně krůtí, ale ty jsem v krámě nenašla), Malounko osolila a vyložila jimi formu tak, aby přesahovali přes okraj.

Pak jsem to vyložila šesti plátky anglický krkovičky a třemi plátky šunky, položila na to do řady vídeňský párky a zbytek vyplnila míchanými vajíčky a hráškem. 

Pak jsem si vzpomněla, že jsem tam po šunce chtěla dát lístky špenátu, tak jsem je tam aspoň našoupala ze stran a trochu dala nahoru.

Následně jsem to zahrnula masem, co vyselo přes formu a navrch ještě zaskládala plátky anglický krkovičky.
A dala píct do trouby předehřátý na 180°C

A takhle to dopadlo po hodině a asi čtyřiceti minutách k tomu.

Krájela jsem na plátky a podávala s vařeným bramborem a lístky špenátu.

Dobrou chuť! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat