Prohledat tento blog

neděle 23. července 2017

Botičky...



Tak jsme se dočkali... po týdnu, kdy bylo spíš chladno až sychravo, dorazilo to správně parné léto, před kterým jsme plánovaně utekli na chalupu manželova strýce. A tak jsme po týdnu stráveném více v ní, konečně nafoukli a naplnili bazén, do kterýho se okamžitě vrhly naše tři starší děti, a taky malinkej bazének pro naší nejmladší... a druhý týden dovolený trávili naopak převážně venku, často schovaný v týpku a taky pod sušákem překrytym dekou místo slunečníku...
Nejmladší se v bazénku hned napoprvý líbilo náramně, seděla si tam, čvachtala nohama, pohupovala se, a vůbec si v něm rozkošnicky hověla... jak moc se jí to líbilo jsme ale ve skutečnosti zjistili až následující den...
Protože jí do jejího bazénku ty tři starší obludy v průběhu dne nanosily kdeco a většinu vody vyšplouchaly, vylili jsme ten zbytek vody s pískem a trávou, a další den jsem jí bazének naplnila znovu. Když jsem jí do bazénku nalila první kýbl, seděla spokojeně v týpku, mezi nímž a bazénkem byla ještě deka... a když jsem se o minutu později vrátila z koupelny s druhym kýblem vody... tak jsem už ve dveřích vytřeštila oči!... Naše nejmladší si už hověla v tom bazénku, pohodlně opřená se spokojeně rozhlížela kolem...
A já volala na manžela: "Pojď se honem podívat! Vona už si tam vlezla! Jak si tam hoví, opice. V šatech... a botičkách!" ...a běžela jsem jí zout a svlíct, neb měla na sobě šaty, vodou kapitálně nacucanou plínu, ponožky i ty krásný nový botičky... a hlavou mi běželo, že jí teda ale fakt musíme hlídat... ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat