Prohledat tento blog

středa 18. května 2022

Mamablog roku 2022

Tak je tu po roce zase anketa mamablog roku, která již tradičně začala na den matek a končí na den dětí.
Loni jste mne svými hlasy dostali jen tři místa(!) od vyhlašované první desítky...
Tak třeba letos by to mohlo i vyjít ;-)
Navíc letos to vypadá, že by se na rozdíl od loňska mohl konat i slavnostní event s vyhlášením prvních míst spojenej... Tak to by bylo určitě moc zajímavý se na takovou akci moct jít podívat... 
Tak uvidíme, jestli mne tam uvidíte ;-)
Co pro to, abyste mne tam viděli, můžete udělat?
No přece hlasovat pro můj blog!
Na týhle stránce, až úúúúplně dole najdete hlasovací formulář.
V kategorii "Lifestyle" vyberete můj blog "Ze života čtyřmatky", vyplníte a hlas odešlete.
Dohromady to můžete za ty dny, co zbývají do 1. 6. 2022 udělat hned třiktát (pokaždé v jiný den)...
A navíc!!!
Navíc každý z těch dnů můžete něco pěkného vyhrát ;-)
Loni jedna z vás měla v losování štěstí, tak třeba se na některou z vás usměje to štěstí zas ;-)
A třeba vám pak konečně napíšu, jak to na takovym vyhlašování ankety mamablog roku vlastně vypadá... ;-)




Žádné komentáře:

Okomentovat