Prohledat tento blog

neděle 7. července 2019

Knížka pro vílu - Báječný den víly B

Konečně má svoji knížku od Originálních knih i ta naše nejmladší... 
Posledních pár měsíců se už po ní i ptala... "De mám já? De mám já nížku?"
Takže byl nejvyšší čas objednat jí ji k třetím narozeninám... 
A ta radost... 💜 

Teď v ní skoro denně listuje a volně si s patřičnou důležitostí převypravuje pořád dokola ten příběh...

Naše malá víla totiž stylově dostala...

... knížku o víle!!!
Je to knížka s krásnejma obrázkama od Petry Šolcový, která ilustrovala i ty knížky, co má náš druhorozeňák a naše třetí.


Do knížky při objednávání opět můžete vložit vlastní věnování, klidně i s fotkou...

... Vybrat holčičce barvu vlásků, očí, i oblečení... připsat datum narození... 
A těšit se, jak bude koukat, až se spolu začtete do příběhu...

V něm se totiž holčička ráno probudí, a kouká, že je z ní víla...

Oblékne se do šatiček své oblíbené barvy a ozdobí se květinami podle svého měsíčního znamení...

... nasbírá si jahůdky...

... a posnídá s kamarádkou...

A pak najde v lese ztraceného zajíčka a snaží se mu pomoci najít rodiče...

A zatímco ztracené kuřátko se vyptávalo na maminku všelikého obilí, víla se ptala nejrůznějších zvířátek, které v lese potkala... 
Třebas srnky...

... lišky...

... medvěda...

... či jezevce.

Nakonec to všechno šťastně dopadne...

... a malá víla si po náročném dni dopřeje koupel v pařezovém škopíčku, a usne v postýlce.

Měla jsem docela problém nafotit ty stránky, neb jak mne malá zmerčila, šla okamžitě po knize, že je její ;-)

Tady vypraví o tom, jak už spinká ;-)

A tady si ukazuje na vílu Amálku, co jsem jí po roce slibů konečně namalovala na triko...
Ta starší si totiž ze školkový besídky přinesla loni tričko s makovou panenkou, a protože část holčiček měla tenkrát od učitelek namalovanou na tričku tu, a část vílu Amálku, (zatímco kluci měli buď Rákosníčka, nebo krtečka,) padla volba právě na ni.
Prostě víla s vílou na tričku i v knize 💜

🌸

Krátkou videorecenzi knihy najdete tady.

A tady najdete recenze knížky pro princeznu, knížky pro rytíře a knížky pro snílka.

A tady si můžete pustit videorecenze knížky pro princeznu, knížky pro rytíře a knížky pro snílka.

Žádné komentáře:

Okomentovat