Prohledat tento blog

neděle 24. září 2017

Botičky pro panenky

Dnešní článek bude o tom, že ne vždycky se tvorba daří podle představ.

Možná jste už taky někde potkali video, v němž kdosi šikovnej vyrábí oblečky pro panenky a rovnou jim ke každému modelu vyrobí i botičky.
Já ho na facebooku potkala v minulejch dvou letech už nejmíň třikrát. Šatičky jsem teda panenkám šila už jako malá... ale ty boty! To mne velmi zaujalo.
A tak jsem si umínila, že to jednou taky vyzkoušim.
Spolu s třetí jsme tak v minulých měsících nakoupili i několik barevnejch laků na nehty, a když pak jednou kluci odjeli na klučičí víkend s tátou ke strejdovi, využily jsme první chvíle, kdy nejmladší usnula, a vrhly se na věc.
Dcerčiny "moxinky" navíc byly obě zakoupený jako bosý, takže si to o nějaký ty botky vyloženě říkalo.

Potřebovaly jsme panenky, potravinářskou folii, tavnou pistoli s náplněma a ty laky.

Panenkám jsme obalily nohy potravinářskou folií.

A pak jsem se na ně snažila napatlat to lepidlo z tavný pistole, tak aby jim z něj na nohách vznikly boty požadovanýho tvaru. Moc se mi tedy nedařilo. 
Obzvlášť ty podpatky odmítaly držet tvar.
No, tak trochu doufám, že to bylo hlavně tim, že jsem tavnou pistoli držela v ruce úplně poprvé, a že to třeba někdy v budoucnu, pokud k tomu znovu najdu odvahu, bude lepší ;-).
Po zaschnutí lepidla jsme pak botky nalakovaly... a byly jsme barevnější jak ty botky... a taky nás to moc neposlouchalo
...
aneb

Galerie našich výsledků ;-): 

"Moxinky" v botičkách. Třetí je teď často zouvá a obouvá. 

 Ty tmavě růžový vlevo dopadly asi nejlíp.. a to byly přitom první. Na těch dalších ne a ne zaschnout lak, daly jsme panenky na balkon, a pak na ně asi na dvě hodiny úplně zapomněly, ale i pak ty světle růžové a fialové botičky pořád lepily :-/.
Na tmavorůžovém laku, jiné značky, než byly všechny ostatní, jsem pak našla označení 60S... takže asi to chce používat výhradně ten rychloschnoucí ;-).

 Nejméně povedené fialové botky na podpatku. Ty beztak byly pro moji panenku ;-). 




Botky v detailu. Ty světlé i se stužkami na zavázání.

Nu pokud, se někdy odhodlám k dalšímu pokusu a dopadne to líp, tak se s váma zase podělim ;-).


Článek o našem dalším a lehce zdařilejším pokusu najdete tady ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat