Prohledat tento blog

pondělí 29. května 2023

Mamablog roku 2023

Letos jsem vážně marná.

Kombinování péče o čtyři děti, s prací na plnej úvazek, a s udržováním e-shopu v jakéms takéms chodu, spolu s další vlastní tvorbou a psaním blogu je občas už vážně nad moje časový a mentální možnosti a schopnosti...

Neustále tak něco honím na poslední chvíli, a na spoustu věcí zapomínám i úplně... 

Třeba na začátku dubna jsem koukala do diáře a říkala si: "Teď někdy mám jít taky na tu gyndu... Nějakej pátek to má bejt... Tenhle, nebo příští... Jo, aha. Tak minulej... Hm. Super."

A takovou účast v letošním ročníku ankety mamablog roku jsem pořadatelkám letos potvrzovala až v první den hlasování, tedy na den matek, když přišel asi tři týdny po výzvě k registraci mejl, že dnes hlasování začíná. 

A vám o něm dávám vědět až na poslední chvíli, dnes, pouhé čtyři dny před koncem!

Utěšuju se jednak tím, že vám aspoň nestihnu jít neustálým připomínáním hlasování na nervy, protože místo dvou a půl týdne, tak budu činit jen ty čtyři dny, a jednak faktem, že hlasovat stejně můžete jen třikrát, tak snad se to k vám všem dostane nejpozději zítra, a vy mi ty hlasy dát stihnete... :-D

Takže připomínám pravidla, stejná jako loni: Tři hlasy, každý v jiný den, a pokaždý je navíc šance něco vyhrát ;-)

Hlasovací formulář je na konci týhle stránky a můj blog najdete v kategorii lifestyle (to je ta prostřední roletka), a v roletce je dle abecedy až úplně na konci.

Letos si teda vaše hlasy zas tak moc nezasloužim, protože to psaní zejména tady na blogu, ale i na sítích dost flákám... ale třeba mne za ty roky máte natolik rádi, že mi je pošlete i tak... ;-)

Za každej z nich díky 💜♡

A jestli někdo něco vyhrajete, tak mi určitě dejte vědět ;-)







Žádné komentáře:

Okomentovat