Prohledat tento blog

čtvrtek 20. ledna 2022

Po čase zase o čase... A taky trochu o paměti

Málo píšu...

Musim to letos napravit...

To jsou ty věčný boje s časem...

Příliš mnoho úkolů a příliš mnoho zájmů...

Neustálý dilemata, co kdy...

A co dřív...

A na co už ten čas prostě nevyjde...

S tim časem to mám vůbec zajímavý... Vlastně jsem o tom, jak s nim bojuju, psala před časem ;-) tady ;-)


Jojo, to s těma hodinama byla dobrá historka...

Letos z kraje prosince mám taky jednu takovou...


Šly jsme s naší třetí na logopedii, a já se uvnitř dmula pýchou, že jdeme pro jednou včas...

Dorazily jsme nějakých pět minut před třetí...

Ale nikde nikdo...

Logoped tam nebyl!

Hm...

To je divný...

Nespletla jsem datum?

Listuju v diáři...

Datum je dobře...

Ale v diáři nestojí 15:00, nýbrž 14:30!

Doprčic!!!

No tak zase nic...

Co sis jako myslela, že někam dorazíš s pěti minutovym předstihem?

CHA!

No... nezbylo než zvednout telefon, omlouvat se a omlouvat a domluvit novej termín... Že ano... 


Ovšem v dalším týdnu jsem válela ještě víc.

Vyzvedla jsem druhorozeňáka u školy, po té, co jsem mu už dva dny předtím důrazně kladla na srdce, ať se po konci hodiny nikde nezdržuje, ani ve třídě, ani v šatně... a chvátá, že razíme na kontrolu na oční...

Ještě mi v autobuse vykládal, jak učitelka říkala, že nikdo nikam nespěchá, a on se hned hlásil, že on spěchá, že jde dnes na oční na kontrolu, tak ho pustila ještě s jednou holkou ze třídy hned, jen co zazvonilo.

Autobus jel taky hned, tak jsme došli na recepci s téměř deseti minutovym předstihem....

Ovšem před recepcí fronta...

Než jsme došli na řadu, tak už byla celá.

Hlásim synovo jméno a ještě vtipkuju, že snad jsem nespletla den.

Sestra ho hledá v diáři...

A nemůže ho najít...

Ani v dnešku...

Ani v celym prosinci...

Nakonec ho najde...

Ne, den jsem si nespletla...

Ani hodinu ne...

8. prosinec prej dobrý...

Ale až 2022...!


Tak já nevim... to mám asi za všechny ty pozdní příchody za poslední roky, že jsem někam dorazila o rovnej rok dřív... :-D


Držte mi do tohohle roku palce, ať to v něm s tim časem zvládám líp...

A taky s tim psanim ;-)

A já zas budu držet palce vám... Ať se nám všem daří... ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat