Prohledat tento blog

pátek 28. srpna 2020

Dobrodružství v pirátské zátoce - rozšíření (návod k látkovému panelu)



Konečně jsem ušila rozšíření k pirátům... Tudíž mám pro vás návod...
Bohužel jsem si ale čas našla až v podvečer, a ještě k tomu za bouřky, a na fotkách je to dost znát :-/
No, snad z nich aspoň půjde poznat co a jak ;-)


Potřebovat budete:
2 x bílý filc A4
asi 20 x 22 cm oboustranně nažehlovacího vlizelínu
a bílou nit

Jednotlivý dílky panelu nahrubo vystřihneme (pirát neni ustřiženej, ale ohnutej ;-)...)

Vystřihneme (nebo vyřízneme) je z vlizelínu.

Pak je seskládáme na jeden z filcům hezky podložený vlizelínem...
A zažehlíme.

Potom jednotlivé části obšijeme na stroji.
Já mám na stroji tenhle skvělej steh, ale poslouží i klasickej entl.

Hezky kolem dokola...
Pozor, toho papouška šijte podle čáry... já ho ušila jak vidíte, a dostanu ho jen na malíček :-D
Děti teda problém nemaji ;-)

Pádla co nejtěsněji ;-)

Potom vystřihneme hned za šitím poklad a pádla.

Budoucí maňásky pak podložíme další vrstvou filcu a zajistíme špendlíkama nebo kolíčkama.



Pak kolem obšijeme rovnym stehem (používám trojitý), a dole kus vynecháme, aby šlo dovnitř strčit prst.

Piráta s papouškem necháme nesešité po celé dolní straně.

Pak figurky opatrně obstřihneme hned za šitím.

A můžeme si hrát ;-)

Poklad samozřejmě patří do truhly...

A pádla zase ke člunu...


O velkym pirátovi třetí hned prohlásila, že je to táta těch pirátskejch dětí... a pak si s tim půlhodiny krásně hrála a nechtěla jít spát :-D

Tak nezapomeňte... tenhle krásnej panel na piráty najdete tady ;-)... a pokud ještě nemáte ten velkej, tak rozhodně potřebujete právě ten, protože je úplně úžasnej ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat