Prohledat tento blog

čtvrtek 30. listopadu 2017

Adventní seznam aneb Těšíme se na Vánoce


Tak jsem večer konečně našla chvilku času a dokončila náš letošní úkolový kalendář. Máme ho vlastně už třetím rokem, jen úkoly vždycky trochu upravím, aby byly aktuálně na míru tomu, co nás v nastávajícím adventu v jednotlivé dny skutečně čeká.

Tenkrát před dvěma lety se mi to při jeho tvoření tak nějak krásně sešlo... 
Manžel nadával na množství schovanejch ruliček od toaleťáku, ve vánočním čísle Dekoru přišly jako dárek krásný adventní samolepky s čísly, v Kiku jsem potkala tyhle "adventní kolíčky" na šňůrce... a mezi akrylovými barvami už nějaký čas nepoužitě dřímala i zlatá...


A tak tehdá vznikly tyhlety zlatý kapsičky. 

Do každý z nich pak přijde na svitečku převázaném zlatou stužkou úkol na ten den.

Konkrétně takhle vypadá náš letošní seznam jednotlivých úkolů. Dětem ho takhle neukážu, to jenom vám ;-)...

 ...Třeba vás některý z našich bodů ještě inspirujou k vašim vlastním ;-).
  
 Pro letošek opět hotovo...

A celá girlanda kapsiček... sice jsem předtím nástěnku značně oholila od nánosu obrázků z léta a podzimu, ale i tak je toho na ní spíš moc :-). 

Dnes ještě naplním adventního anděla, co jsem kdysi šila před adventem 2010,
(tehdy v něm měl dobrůtky zkracující čekání na Vánoce jen ten nejstarší, neb jsem v tý době nosila pod srdce našeho druhorozeňáka, narodivšího se těsně před Vánoci... to byl tenkrát velmi pohnutej advent, nejstarší už si ho užíval, a já plna těhotenských hormonů taky :-).)

P.S.:  O adventní obrázky zmiňovaný v seznamu se s váma podělim vždy v pátek před příslušnou adventní nedělí.
Ten první tedy můžete na blogu čekat během zítřejšího odpoledne ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat