Prohledat tento blog

čtvrtek 31. srpna 2017

Dračák a princezny

Tak už je to tady... !
To se tak jednoho dne před obědem manžel sháněl po čtverečkovanym papíře... a pak si do něj cosi kreslil...
Vyklubal se z toho první Dračák pro naše děti... A vzhledem k tomu, že jablko nikdy nepadá daleko od stromu... Bavilo je to! A bavilo je to velmi. Kluci si pak hned nakreslili každej svoji jeskyni, a zatímco manžel odkráčel do práce na noční, mne po těch letech čekalo první hraní Dračáku...
Řeknu vám, je to zajímavý, když vám Pána Jeskyně dělá váš vlastní devítiletej, a hned po něm ten šestiletej, syn...
A nutno ještě říci, že si kluci při tom "pídžejování" vůbec nevedli špatně ;-).

Manželův Dračák pro kluky :-)


A ještě něčeho jsem se v minulých třech dnech dočkala...
Při úterní návštěvě místního Pepca, jsme potkali korálky a korunky za neodolatelnou cenu... (korunky teda né v moc odolatelné a hlavně odolné kvalitě, doma jsem je rovnou slepila vteřiňákem ;-) )... a dcerky si pak hrály na princezny... hlavně ta starší si to užívala, ale bylo vidět, že i ta mladší se snaží zdobit a korálky jí dělaj radost... A já je s dojetim sledovala...

Šperky našich princezen...

Tak jsem z toho všeho dění celá nějak naměkko... až jsem se musela podělit;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat