Prohledat tento blog

čtvrtek 15. června 2017

"Chlapečku!?!..."

To jsme tak šli cestou ze školky, prostředňáci, nejmladší v kočárku a já...
A že půjdem cestou nakoupit do Alberta...
"Mami a půjdem taky nad Albert? Do Dragonu?" spustil náš druhorozenej.
"Nepudem. Co bysme tam dělali. Navíc máme kočárek."
Dragon je totiž obchůdek u nás nad Albertem, kde v patře nad ním prodává Vietnamec širokou škálu zboží, jak už to tak v tomhle typu obchůdků bývá, a jde se tam výhradně po úzkých schodech, které jsou navíc z půlky tím zbožím založený.
"Koupíme spinner!" halekal dál druhorozeňák.
"Dyť už všichni spinner máte," namítla jsem unaveně.
"Koupíme spinner pro tebe, mami!" vykřikl pln entuziasmu on.
"To je hezký, že na mne myslíš," povídám pobaveně já. "Ale já spinner nepotřebuju."
"A proč ne, mami?" upřímně se divil on.
"Protože..." na vteřinku jsem se zarazila, zatímco jsem tlačila kočárek vpřed a děti poskakovali za mnou, než jsem s vysvětlením pokračovala.  "...už teď mám spoustu jinejch koníčků na který pořádně nemám čas..."
"Chlapečku!?!..." ozval se do toho za mnou podrážděný hlas.
Ohlédnutí mi odhalilo jeho majitelku, dlouhovlasou slečnu, no možná ne slečnu... ale působila na mne dojmem single slečny lehce pod třicet.
"Šlápnul´s mi na nohu, tak by ses měl omluvit!" plísnil a poučoval dál podrážděný hlas mého syna.
Ten na jeho majitelku zmateně zíral a koktal cosi jako omluvu.
"Brouku," broukla jsem k němu spíš pro formu, aby se neřeklo... "dávej lepší pozor."
"Fuj! Co to máš?! Pusť to! Fuj je to! Fuj!" začala najednou ta slečna vykřikovat na velkýho černýho psa, kterej odkudsi přiběhl s něčím v tlamě a po chvíli paničku poslechl a onu věc vyplivnul na chodník až odlítla dva metry daleko.
"Fuj! To se dělá?..." křičela na něj dál.
Já mezitím stáhla děti k sobě, hlavně naši třetí, která se psů bojí, a tlačila kočárek pryč kolem rybí hlavy ležící na chodníku...
Na tváři jsem měla pobavený úsměv a polohlasem jsem si proběhnuvší situaci okomentovala: "Tak to bylo dobrý!"

Aneb, taky vás pobaví, když někdo napomíná vaše děti, zatímco něco prováděj ty jeho, eventuelně, jako v tomto případě, něco provádí jeho pes? Mně teda ohromně ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat