Prohledat tento blog

pondělí 20. listopadu 2017

Botičky pro Lagoonu Blue

Tenhle víkend, jsme sice s dětma pekly... druhorozeňák míchal vskutku důkladně... Ale byla to zase bábovka, i když tentokrát bez másla, a ze třetiny kakaová a navíc se lžičkou mandlovýho aroma (takovej momentální nápad... a nebylo to špatný ;-).)
Každopádně vám dnes místo v pondělí obvyklého receptu přináším článek o něčem jiném.

 Pokud mne sledujete pravidelněji, tak si možná pamatujete, jak jsme s dcerkou na konci září vyráběly botičky pro panenky. A jak se nám to tak úplně nedařilo podle představ.
V závěru jsem tenkrát psala, že pokud se nám někdy povedou lepší, tak se podělíme... 
Nu, popravdě jsem do dalšího dělání botek po onom prvním pokusu neměla příliš chuti. Myslela jsem, že už to spíš ani nikdy zkoušet nebudem...

Ale... před pár týdny mi jedna facebooková známá nabídla lehce ohranou monsterku, že jí hledá novej domov... a tak jsme se s naší třetí dohodly, že se jí ujmeme...
Když pak monsterka dorazila, tak se chudák těšila poněkud přehnané péči všech čtyř párů dětských rukou... ale zatím stále "žije"
A protože k nám sice dorazila i s hřebínkem a stojánkem (což nás docela překvapilo, že tyhle věci ještě pořád má), ale bez bot, naskytla se nám příležitost pokusit se jí botky udělat.
 A tak, když kluci tuhle sobotu vyrazili s tátou poprvé v životě do cirkusu (přišli s balónkama a celý rozzářený, že druhorozenej dokonce držel klaunovi při vystoupení noty) a nejmladší usnula... vrhly jsme se spolu s třetí na tvoření.

 Nožičky jsme obalily potravinovou fólií a na ní jsme pak pomocí tavící pistole tvarovaly botky.

 Tentokrát jsem tvar upravovala i tak, že jsem botky různě vyhlazovala bokem tý horký špice... a to výslednýmu tvaru značně pomohlo...

I když to pořád není kdovíco... Udělaly jsme i jedny nový pro moxinky... neb z předchozích dvou párů je aktuálně z jednoho jedna bota ztracená a z druhýho jedna na špičce prasklá.

 Botky jsem pak nalakovala barvičkama podle dcerčina přání a nechala je takhle zaschnout
  přes noc... aby sme z nich lak zase úspěšně hned neotlapkaly, jako minule.

 A tady naše hotové dílo na panenkách.. jak vidíte, moxinka ztratila zmíněnou botu i s nohou....


 Detail balerín pro moxinky.

 A botičky pro Lagoonu Blue.

 Inspirovaly jsme se těma, co jsme s pomocí google zjistily, že je panenka k tomuhle outfitu měla původně.

 Obutá Lagoona

  
A ještě jednou botky v detailu....
No, pořád to není úplně ono, ale dobrý a na hraní bohatě postačující ;-).


Žádné komentáře:

Okomentovat