Prohledat tento blog

neděle 8. října 2017

Herbář


Před prázdninami jsem kdesi na netu zahlídla herbáře... a protože jsem nějaký rok a půl zpět dostala od Ježíška laminovačku, zaujala mne varianta herbáře, kde byly kytky zalaminovaný v těch průhlednejch fóliích...

A jednou v létě, když děti venku obzvlášť zlobily, jsem si na to vzpomněla a nechala je sbírat kytky... a děti sbíraly jak vzteklý... i zlobit na chvíli zapomněly ;-) A já to vkládala do bloku na kreslení, co jsme s sebou tenkrát venku měli.
Doma jsme to pak spolu laminovali... a na netu jsme hledali názvy toho, co jsme našli a neznali... a něco jsme ani nenašli... takže některý z kytek zůstali prozatím bez popisků... a na závěr jsem tomu v rychlosti spáchala takovou jakože vazbu, knoflíkovou... co mne zrovna napadla, jak jsem při štrachání čím bych to tak mohla spojit našla tu fialovou šňůrku a pěkný knoflíky...

V zásadě jsme nadšený... akorát příště... Příště ty kytky necháme mezi papírem dýl, takhle v nich ještě byla vlhkost, a nedělá to dobrotu. Všechny kytky zhnědly a hlavně ty modrý a  fialový úplně ztratily barvu...
Nu, poučení pro příště... a třeba i pro vás ;-).

Na ukázku jsem něco stránek nafotila...ale šlo to teda extra mizerně, jak je to v těch foliích tak se to furt leskne a blbě zaostřuje a tak vůbec :-/.. ale tak aspoň pro představu ;-)

















Žádné komentáře:

Okomentovat