Prohledat tento blog

čtvrtek 28. června 2018

Dárečky pro učitelky

 Naše třetí šla naposledy do školky už dnes. Takže jsme spolu včera narychlo tvořily drobnou pozornost pro její učitelky.

Kromě bonboniérek, který jsme spolu v krámě potkaly už asi před měsícem, a na který jsme spolu udělaly děkovný cedulky do nichž třetí vyrazila ozdobnejma raznicema jedný učitelece noty a korunku a druhý kytičky a srdíčko (sama jim to vybírala už asi dva týdny předtím), jsme včera večer připravily takovýhle kornouty z pruhovanýho papíru, kterej mi kdysi manžel přinesl v takovym setu se stužkama z
Ikey.
Nastříhaly jsme z něj čtverce 15 x 15 cm, přeložily do kornoutů a slepily. Dopředu jsme pak na ně nalepily tyhlety hezký ozdobný ubrousky, co jsem kdysi koupila v papírnictví a asi troje Vánoce zpět jsme je s dětma stříhaly na čtvrtiny a skládaly z nich stromečky na vánoční přáníčka.
Ráno jsem pak nastříhala levanduli, co mi roste v truhlíku na balkóně a svázala z ní tři voňavé kytičky.

 Jednu i pro paní logopedku, s kterou se dnes třetí taky loučila. 
Logopedka byla nadšená, že prý tuhle vůni miluje, a já jsem nadšená, že to mělo úspěch ;-)

Takže vám tímto předávám tenhle tip, kterej ještě dnes můžete stihnout zrealizovat, a kterej jsem kdysi kdesi zahlídla v podobě nějaké fotky na netu (tušim že na ní byly ty kornouty z takového režného papíru a ta papírová kraječka byla nějak přes okraj přeložená a i nějaká mašlička tam figurovala, ale úplně přesně si to už nevybavim).

Tak tvoření zdar a ať se to zítra ve škole líbí ;-)


P.S.: Fotily jsme to během čekání na zastávce autobusu cestou ze školy do školky... jindy ani nebyla v tom ranním frmolu příležitost... Nu což, zrovna nedávno jsem někde četla, že když chci mít pěkný fotky, musim mít pořádný světlo a nejlépe jít fotit ven... No tak nám to tentokrát vyšlo ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat