Prohledat tento blog

čtvrtek 18. května 2017

Knížka pro princeznu - Pohádkový den princezny E

Že naše třetí měla minulý týden svoje čtvrté narozeniny, jsem už zmiňovala, když jsem psala o dortu.
Dnes vám chci představit jeden z krásných dárků, který k narozeninám dostala. 
Sice teda věděla, že ho dostane, neb bráška má podobnou knihu, jen o rytíři, a v ní je na poslední stránce na tuhle knížku reklama a ona jí měla slíbenou, neb se jí okamžitě líbila, a mně taky... ale nadšená byla i tak velice a hned jsme jí spolu musely celou přečíst :-)

Je to knížka od Originálních knih... a je vpravdě originální. Nejen že má moc krásné ilustrace, ale má i pěkný příběh ve kterém je hlavním hrdinou vaše dítě.
Tahle naše je o princezně a jmenuje se Pohádkový den princezny E...
Ale v nabídce je i spousta dalších titulů.
V objednávacím formuláři si zadáte jakou má mít barvu vlasů a očí, jakou má oblíbenou barvu... takovou bude mít barvu jeho oblečení, a doladíte i další detaily.
Vyplníte si věnování a můžete do něj přidat i fotku.

Je to logicky trochu dražší sranda, ale podle mne to za to nadšení dítěte, že má knihu, která je jen o něm, stojí :-)

P.S.: Když před půl rokem dostal tu svojí náš druhorozenej, tak se nejdřív tvářil, jako že "jééé knížka, to jsem nechtěl..." a když jsme jí pak začali číst, tak se zarazil a jen čuměl a asi po dvou stránkách z něj najednou vypadlo: "Mami!? Mami!? To já jsem asi slavnej, když je o mě knížka!" :-D
A teď si knížku kterou "vůůůbec nechtěl" hýčká ;-)


Jo, a samozřejmě jsem na ukázku i nafotila několik stran z té krásné knížky:

Vaše holčička se v příběhu ráno probudí na zámku jako princezna.
Vybere si šaty ve své oblíbené barvě. Šperky s kameny podle svého data narození...

Posnídá s rodiči. Vyčistí si zuby a dokonce si i zacvičí...

Dopoledne se učí a čte si dopis od dětí z nemocnice, které jí děkují za hračky.

Jede na projížďku kočárem...

Hraje si s kamarádkami, dvorními dámami, které se jmenují stejně jako její skutečné kamarádky ze školky...

Čte si v knize...

Koupe se...
(Tenhle výraz je úžasnej! Vždycky mne dostane :-D)

Popřeje dobrou noc rodičům a usíná v postýlce...


A komu to nestačilo, může se ještě podívat na video, kterak jsem knihu, když k nám dorazila, vybalila ;-). A že k nám dorazila v neuvěřitelném čase. V pátek jsem ji objednala a poslala za ni platbu... a doufala, že tak za týden by třeba mohla dorazit... a ona byla na poště už v úterý :-) 
Museli jí tisknout přes víkend...


https://www.youtube.com/watch?v=G1i8M8FJZlA

Žádné komentáře:

Okomentovat