Prohledat tento blog

pátek 12. května 2017

Dort

Dnes peču dort... Těmito slovy jsem se chystala začít psát dnešní článek. Jenže... manžel mi včera udělal menší čáru přes rozpočet...
"Zítra upeču dort," oznámila jsem mu včera.
"Proč???" Tázal se muž skoro nešťastně, neb špatně snáší ten nepořádek, kterej během pečení a bezprostředně po něm v kuchyni panuje.
Trpělivě mu vysvětluju, že naše třetí dítě zítra slaví čtvrté narozeniny. A on, aniž by vzhlédl od hry v počítači, po chvilce přemýšlivýho mračení povídá: "A co kdybych místo toho udělal to tiramisů?"(Tiramisů chtěl původně dělat pro mne, před týdnem, ale krom ingrediencí na ně koupil i krabici plnou zákusků, a pak seznal, že už by toho bylo moc.)
A mě se zasekl mozek, jako vždycky, když se na obzoru vynoří nějaká nečekaná změna, který vzdor bohatému tréninku od dětí pořád špatně snášim... "přepočítávám, přepočítávám, přepočítávám..." hlásil...
"No, ale ona na dort chce princeznu," namítám nakonec.
"A to by na tiramisů nešlo?"
"No, na krému se rozteče..." a pak se můj mozek konečně rozbíhá: "Ale... Ale! Mohla bych to tiramisů polejt čokoládou a marcipánovou princeznu dát na ní. To by šlo!"...
A tak dnes nepeču dort. Dnes pečeme dort... respektive nepečeme dort, neb tiramisů se nepeče, že ano...
A nebojte se, manžel nedělá ten klasickej s kávou a likérem... upravil si to už předloni na dětskou variantu... a tak zatímco to tady píšu, máčí cukrářský piškoty v kakau ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat