Prohledat tento blog

pondělí 3. prosince 2018

Nejmilejší kalendář

Dnes pro vás mám tip na dárek. Tentokrát ovšem nikoli na dárek pro děti, ale na dárek od dětí... třeba pro babičky.
Tenhleten krásnej kalendář mi přišel od webu Familium.cz specializovaného na nejrůznější krásné dárky pro všechny členy rodiny.
A není to jen tak ledajakej kalendář. Obrázky do něj totiž nakreslej vaše děti...

 Tahleta stránka krásně vystihuje a vysvětluje podstatu celýho kalendáře... a mne její čtení pokaždý spolehlivě dojme...

 V kalendáři najdete i instrukce, jak ho můžete dotvořit.


 Dokonce jsou tam i nějaký obrázky, jakože inspirace...

 ... co třeba za témata by děti k jednotlivejm měsícům... 

... mohly nakreslit.

 Naše děti, to ovšem pojaly podstatně méně popisně a daleko expresivněji... Zejména teda ta nejmladší, ale ty ostatní si s ní příliš nezadaly. Tohle dílko totiž prý není její, ale naší pětileté třetí...

A třeba tohleto je lampiónový průvod v podání našeho druhorozeňáka.

 Tohle padající listí zase spáchal náš nejstarší... Fakt si nevybavim, proč je tam ta brána..., ale konkrétně na týhle fotce jsem vám chtěla ukázat hlavně tu zajímavost uprostřed, která mně osobně zaujala velmi. Podobnejch zajímavostí je totiž ten kalendář plnej... a jak jsem se furt začítavala, tak děti tvořily prakticky bez dozoru a zcela svobodně... což do značné míry vysvětluje proč to dopadlo, jak to dopadlo ;-)
  
 Tady se nejstarší zvěčnil ve školní lavici... že prej když září, tak škola.

 A v srpnu má narozeniny, takže se namaloval s dortem.

 Tenhle obrázek je opět od naší třetí, ale zapomněla jsem, co má znázorňovat. Vaše názory ohledně toho, co by to mohlo být, uvítám ;-)

Druhorozeňáka spolu s třetí se mi podařilo zachytit i při akci... ale bylo zrovna fakt blbý světlo...

 Každopádně, tohleto je výslednej obrázek naší třetí z předchozí fotky, ten rozhodně nejzdařilejší... Navíc na něm zvěčnila své aktuálně nejoblíbenější téma, Lociku, a tu má v malíku ;-)

A tohle dílo na tý rozmazaný fotce výš tvořil druhorozeňák... Schválně, kdo pozná, do jaké destinace by se podle všeho v červenci rád vydal?

A tady se konečně výtvarně vyjádřila naše nejmladší... prý je na tom obrázku maminka.

  Holky často malovaly s rozmachem na celou stránku, tedy i do míst, z nichž obrázek na stojícím kalendáři vidět nebude.

A další stránky na vymalování ještě čekají, včetně té pro věnování...

... které ovšem náš druhorozenej aktivně vepsal do "poznámek"...

 Co se nálepek týče, s těma děti zahejbaly hned v prvních deseti minutách :-).
Každopádně o zábavu bude postaráno i příští víkend a já tak snad budu mít chvilku na trochu toho úklidu či upečení nějakýho toho cukroví... tedy pokud se zase nazačtu do těch zajímavostí uváděnejch v kalendáři... Ještě jsem je všechny nepřečetla... a to je mor... já musim přečíst všechno, co vidim... :-D


Kalendář můžete zakoupit v sekci dárky pro celou rodinu, konkrétně zde
A pozor! Aktuálně běží akce 1+1, což znamená, že při nákupu Nejmilejšího kalendáře 2019 dostanete druhý zdarma. (Což je úplně úžasný, protože za jednu cenu budete mít kalendář pro obě babičky, třeba...) Stačí v objednávce zadat heslo NEJMILEJSI (POZOR! bez diakritiky) do pole "Slevové kupóny".

A když už na stránkách budete, můžete tam zakoupit třeba i nějaké ty dárky pro děti  


P.S.: Kdo hádal, že destinací z druhorozeňákova obrázku je Bermudský trojúhelník, má bod ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat