Prohledat tento blog

úterý 4. prosince 2018

Adventní kalendář pro maminky

Letos... letos u nás nemaj adventní kalendáře jen děti... Letos je máme i my dospělí.
Minulý týden se totiž manžel z vycházky s nejstarším synem vrátil s kalendářem z dmka plnym přírodní kosmetiky značky alverde... 
Čímž mne nakopl k tomu, abych přece jenom zrealizovala plán, od něhož jsem v tu dobu už pomalu začínala upouštět... A tak jsem zbytek týdne tahala na hřbetě krom standardního rodinnýho nákupu postupně i čtyřiadvacet různejch lahví piva a ciderů... ;-)

Musim teda říct, že ten kalendář, co mi muž dal (asi měl při jeho nákupu nějakou tu vizi, jak mu žena zázračně omládne před očima ;-)...) se mi moc líbí i vizuálně. Za mne pastva pro oči... Tak jsem fakt zvědavá, co přesně všechno v něm vlastně najdu... No, popravdě jsem vlastně zvědavá, cože jsem to v něm už našla... ale to malinko předbíhám... Aktuálně jsem totiž rozbalila už čtyři okýnka o jejichž obsah se s váma chci podělit.


Tohle je dárek z prvního prosince. Jak je to psaný německy, tak místy vždycky trochu tápu... Ale jo, tohle je prostě evidentně na ruce a je v tom bavlna s vanilkou a moc hezky to voní...
Akorát teda včera jsem polovinu toho krému našla napatlanou na podlaze v ložnici... Takže máme hezky ošetřenou a voňavou plovoučku :-D

V tomhle by evidentně měl být badyán se skořicí a nějaký zelený listí k tomu... Jo, obrázky se čtou nejlíp... ;-) 
Z nápisu jsem usoudila, že je to do koupele, sprchy... nějaký mlíko či co...
Pak mne napadlo nakouknout do tý nápovědy, co byla před rozbalením fólie na krabici zezadu, a zjistila, že je tam i krátkej českej popisek tvrdící, že jde o pěnovou koupel.
Nóóó... tak teď ještě si na ní udělat čas ;-)

Tak, a třetí den je zatím nejzajímavější... Vůbec netušim, co to je...?!? 
I v tý český poznámce se píše pouze "Elixír sensitive". Chmmm... budu muset goolit abych měla představu co s tim vůbec dělat a proč :-D
Schválně se pochlubte která z vás to zná a někdy to vyzkoušela... nebo něco podobnýho!?
Normálně úplně nový obzory mi ten kalendář s každym otevřenym okýnkem otvírá ;-)

Tak tohle bylo o poznání jednodušší... Prostě sprcháč... 
Tvrděj že s mátou a bergamotem. Můj čich tu příjemnou vůni identifikoval jako citrusy s bylinkami.

No, úplně se těšim, co otevřu dál.

Mimochodem, jsem si říkala, jestli ho ještě budete mít možnost sehnat, v případě že se do něj po tom, co jsem o něm napsala, zamilujete a budete ho chtít... A tak jsem našla tuhle stránku
Vypadá to, že se tam dá objednat, a taky se tam dá ověřit, kolik kusů by aktuálně měli mít ve vašem nejbližším dmku... Takže jo, pořád ještě můžete otevírat se mnou ;-)...
A třeba mi poradíte, co se k čemu používá ;-)

P.S.: Zítra tam teda má být vykrajovátko, s tím mi radit nemusíte..., ale ten "Elixír sensitive", ten je fakt záhadnej ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat