Prohledat tento blog

čtvrtek 13. prosince 2018

Andělské zvonění - srovnání

Pamatujete, jak jsem loni psala na blogu článek o tom, kterak jsem si koupila andělské zvonění v podobě stromku?
Ne? No tak tady to bylo... Andělské zvonění...
Letos jsem obě v článku zmiňované verze, teda takzvaný "švédský vzor" (to je ten s andělíčky) i ten originální český stromek natočila na video... pro takový srovnání...
Bohužel se mi to video nepodařilo natočit v kuse. Takže jsou dvě.
Jedno je téměř osmiminutový a ten závěr pak má jen pár vteřin přes minutu...
Tak se můžete pokochat...

A jinak za mne plusy a mínusy obou variant:

Švédský vzor:
+ malá skladná krabička
+ nízká cena (nás stál lehce přes stovku)
- malá stabilita

Český zvonící stromeček:
- vyšší pořizovací cena, přibližně čtyřnásobná
- na skladování asi čtyřnásobná krabice
+ prakticky dárkové balení
+ je o poznání stabilnější

A subjektivně má podle mého stromeček hezčí zvuk... Prostě o ten zvonek bouchaj keramický korálky a ne kovový tyčky. A hlavně pak... Ta nostalgie z dětství no ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat