Prohledat tento blog

sobota 29. února 2020

Filcová aplikace - návod


Možná jste si někdy říkaly, že by jste rády zkusily našít nějakou tu aplikaci z filcu...
Pokud jste si na ní zatím netroufly, vězte, že je to vážně úplně jednoduchý a neni se čeho bát.
Chce to pár tenčích barevných filců, bavlnky, dobrou jehlu s trochu větším ouškem, ale zase ne moc velkým, pak se pořádně nedá protáhnout... ;-)
No a krom toho už vám klidně stačí jen znalost předního stehu.

Je teda fajn, mít nějakou tu pěknou šablonku, spoustu jich najdete v souborech u nás ve skupině na facebooku ;-)

Z barevných filců si vystříháme jednotlivé dílky a najdeme k nim vhodný odstíny bavlnek.

Já teda používám mulinky, a vždycky je rozdělim na půl, takže pak šiju jen třemi vlákny,


  No... a jak už jsem říkala (tedy psala), pak už jen stačí přední steh a trocha trpělivosti...

 Během dvouhodinové cesty vlakem na babiččin pohřeb a zpět, jsem stihla našít žirafu a jen polovinu opice... 
Ovšem je fakt, že jsem věčně musela řešit holky a co deset minut s nima chodit na záchod, takže reálně jsem šila tak hodinku a půl dohromady ;-)

  No,... a k dokončení jsem se dostala až teď...


 HURRRÁÁÁ!!!

Teď si ještě urvat chvilku na došití těch obalů na zdravotní průkazky, a bude hotovo ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat