Prohledat tento blog

úterý 12. prosince 2017

Poslední bod našeho Podzimního seznamu.. aneb Šípkový čaj a fotky


Tak nějak mám pocit, že sobě i čtenářům dlužím tenhle článek... A tak, vprostřed adventu konečně sepisuju malé ohlédnutí za tím, jak jsme plnili náš podzimní seznam:-)
O tom, jak jsme malovali, dělali zvířátka z kaštanů, jak jsem dělala bezinkové víno, nebo jak jsme pekli štrůdl, jsem psala už v tom předchozím článku, kde jsem náš seznam představila...


Tady vidíte, i když dosti rozmazaně, že se nám nakonec podařilo splnit všechno, až na ten bod o pouštění draků... Což přitom v minulých letech, tedy v minulých podzimech, nějak nikdy nebyl problém.... ale letos jsme se k tomu jaksi nedostali.
Nu i tak bylo zážitků mnoho.

Na hřbitov jsme měli přímo celodenní výlet, neb můj táta leží jaksi daleko... a jako na potvoru kapitálně pršelo... ;-)

S lampionama jsme nakonec v tom lese za strašidly taky byli. I když až o dva týdny později, neb celá akce byla z důvodu zvýšeného nebezpečí pádu stromů po vichřici přesunuta.

Krmítko na balkon jsme spáchali z pet lahve, dvou dřevěných tyček od jakýchsi nanuků (kulatých, v létě jsem je schovala, že se budou určitě hodit ;-)...) a šňůrky.


A taky jsme z tý dýně něco upekli :-)

 Z námi nasbíraných a nasušených šípků jsme si uvařili čaj. (Šípky jsem překrájela na půlky, dala asi na dvě hodiny louhovat do vody, pak přivedla k varu, asi tři minuty vařila a přes sítko rozlila do hrnečků.)

 A fotky z léta... jsem nechala udělat do krabičky u firmy bontia ... můžu jedině doporučit :-)

Kdyby někdo toužil po kódu, na uplatnění slevy při objednání fotek do krabičky, ráda vyměním ;-) Neb já zas toužím nechat dětem udělat do krabičky fotky celého širého příbuzenstva hezky s popiskou, kdo je kdo ;-)...

Tak to byl náš podzim plný zážitků... Klidně se podělte o to, jaký byl ten váš :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat