Prohledat tento blog

neděle 9. července 2017

Spy bag

Tohle je další z věcí, který jsem měla v plánu už dva roky ;-). Přitom zrovna tohle není na výrobu nějak složitý a na čas nijak zvlášť náročný... ale to neni ani žádná z tý hromady věcí, co mám v prádelních koších pod svym stolem, kde některý už i dva roky čekaj na spravení... Než to spravim po nejstarším je to tak akorát druhorozeňákovi a než to spravím po třetí, tak je to tak tak tý nejmladší...

Ale zpátky ke Spy bagu... Je to taková špiónská, pátrací hra, kdy dítě hledá podle přiloženýho obrázku jednotlivé věci v pytlíku...

Ty věci je nejprve potřeba vybrat, sehnat, dokoupit... a pak hezky pohromadě vyfotit. Obrázek vytisknout a zalaminovat.

V kartičce uděláme dirku a  protáhneme stužku. Nastříháme si dva čtverce, či obdélníky látky a jeden igelitu... já si takhle už před časem nastříhala takovej pěknej tužší igelitovej pytel na několik A4 a přidala si je do šanonu s filcema, že se to bude hodit ;-).


Na látce si poznačíme čtverec, nebo obdélník.

Křížem prostřihneme a vzniknuvší trojúhelníky přeložíme.

Pomocí trochy lepidla přichytíme igelit...

... a prošijeme.

Jsem ho prošila nejen rovně, ale pak ještě ozdobnym stehem... Naše třetí vybrala z nabízenejch lístečky :-)

Pak přiložíme zadní stranu a prošijeme kolem dokola. Necháme kus nesešitý na otočení a naplnění. Sestřihneme a otočíme.

V boku necháme ještě jednu dirku... nebo si ji uděláme, vsuneme tam konce stužky s obrázkem a přišijeme.

Naplníme pecičkami... Já je sehnala na fleru jako peletky... tady (i s pískátkama, z nichž jsem jedno použila tenkrát do toho tučňáka)

Zkontrolujeme, že se nám neztratil, žádný z předmětů a přidáme je do pytlíku.

Zašijeme, prošijeme... a je hotovo... Děti můžou pátrat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat