Prohledat tento blog

pondělí 24. června 2019

Mamablog roku 2019

Někteří z vás už se mne stihli zeptat, jakže ta anketa mamablog roku vlastně dopadla... a já říkala, že zatim nevim...
Ale teď už čtyři dny vim ;-)
Vyhlášení totiž proběhlo v minulém týdnu...
A ano, nejsem v top patnáctce...
Ale zatímco loni, jsem odvahu zeptat se, jak jsem dopadla, sbírala asi měsíc... letos jsem se osmělila jen několik hodin po té, co jsem se dozvěděla, že už je po vyhlašovacim eventu...
A pak jsem několik hodin skenovala mobil, jestli už mi přišla odpověď...
V těch nejbujnějších představách jsem si dovolila doufat v cca třeba i sedmadvacáté místo, letos se totiž nakonec zúčastnilo v "mojí" kategorii 79 blogerek... a loni, kdy nás bylo v anketě o jedenáct míň, jsem skončila dvaatřicátá.
Ale normálně...
Normálně vám musim všem strašně moc, moc a ještě trochu víc poděkovat,... protože tentokrát... tentokrát nám to vyhlášení uniklo fakt jen o fous...
Dostali jste mne svými hlasy totiž až na místo osmnácté!!!!!
Úplně mi z tý zprávy spadla brada... a rozrušenim jsem ani nemohla usnout...
Téééda lidi, s takovouhle by v příštím roce možná i ta top patnáctka mohla vyjít...
Tak jen neusnout na vavřínech... ;-)
Slibuju, že budu psát... a doufám, že vás to bude natolik bavit, že budete za rok zase takhle krásně hlasovat ;-)
Ještě jednou moc díky! 💜


Žádné komentáře:

Okomentovat