Prohledat tento blog

úterý 12. července 2022

Jak dopadla anketa Mamablog roku 2022?

 

Kdo je zvědavý, jak to letos dopadlo?
Jak to dopadlo na těch nejpřednějších místech se dozvíte tady ;-)
Moje kategorie je ta poslední... 

A jak vidíte, tak na prvních devíti místech jsem se neumístila.
Popravdě jsem letos měla snad vůbec největší strach napsat si pořadatelkám o informaci, jak jsem letos v anketě dopadla...
Loni jste mne totiž svými hlasy dostaly na krásné 13 místo, a já se trochu bála, že to letos mohlo dopadnout jedině hůř, a že bych tedy měla už vážně pomýšlet na blogerskej důchod :-D... 

Takže jsem svůj mejl s dotazem poslala až předevčírem... 
A musim vám nakonec všem moc poděkovat za místo jedenácté!!!
Což znamená, že tentokrát nás ty vyhlašovaný pozice minuly ne o tři, ale o dvě místa!

Ovšem fakt, že bylo vyhlášeno letos devět míst oproti loňským deseti svědčí mimo jiné o tom, že v kategorii zase trochu ubylo soutěžících... Takže výsledek je víceméně stejný jako loni...
Holt přibývá "blogerek" bez blogu, které píší jen na sítích, a nás s vlastním blogem naopak ubývá...
Ostatně i já jsem poslední dva roky psala tady na blogu o poznání méně, než dřív...
Měla bych to trošku napravit, já vim... ;-)

Tak snad toho během tohohle roku napíšu víc...
A třeba to za ten rok dopadne zase o něco líp ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat