Prohledat tento blog

neděle 30. srpna 2020

Hrad ratířů a princezen - rozšíření (Návod k látkovému panelu)


Jo, mám tu pro vás návod k dalšímu látkovému panelu.

Z tohohle rozšíření ušijete čtyři nové postavičky do hry... (krále, královnu, čaroděje a draka!!!), a taky bezva věž... a to za to stojí ;-)


Potřebovat budete:
Dva filcy A4
cca 20 x 40 cm vlizelínu
bílou nit

Jednotlivé díly na hrubo vystřihneme.


Díly vystřihneme z vliselínu a podložíme...

...naskládáme na filc...

...nažehlíme... (Jo, tahle fotka je příšerná ;-)...)

  ...našijeme obšívacím stehem...
Můj stroj umí tenhle krásnej, ale klasickej entl bude taky stačit ;-)
 
Našijeme na filc hezky všechno...

...včetně draka.

Pak opatrně vystřihneme oba díly věže hned za šitím.

Položíme k sobě filcem a obrázkama ven...

 ...a zajistíme kolíčkama nebo špendlíkama.

Prošijeme po obou dlouhých stranách, a tím spojíme obě vrstvy k sobě.
Nahoře a dole necháme nesešité.
Věž tak bude možné postavit ;-)
K prošití používám trojitý steh.

Figurky prošijeme obloukem kolem, dole necháme volné, aby vznikla díra na prst.

Opatrně je obstřihneme hned za obšitím.

A to samý s drakem...

Ještě opatrně obstřihnout a bude hotovo ;-)


Zbyl mi drak a spousta odstřižků... Ostatní v mezičase uzmula naše třetí... že prej král s královnou jsou rodiče těch čtyř princezen,... těch z toho hlavního panelu ;-)


P.S.: Jestli jsem něco napsala ne zcela jasně, tak mi prosím napiště ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat