Prohledat tento blog

čtvrtek 6. září 2018

Mamablog roku 2018

Možná jste už v pravém horním rohu mýho blogu zaregistrovali ikonku týhletý ankety. Je to tak, po roce a pěti měsících fungování blogu jsem se dostala mezi nominované mamablogerky.

Konkurence je teda šííílená... jen se koukněte kolik blogů je v kategorii lifestyle. Tam jsme my všechny, co máme vlastní stránky... A v kategorii extra, kde jsou blogerky bez stránek, co fungujou "jen" na instagramu, facebooku nebo Youtube, je to letos podobný... (Loni, kdy jsem na tuhle anketu narazila poprvé, jich v kategorii extra byla sotva třetina.)
Co se mi na téhle anketě líbí, je mimo jiné způsob hlasování. Oproti některým jiným anketám, kde vyhraje ten, kdo je schopnej nahnat ke kompům víc lidí, kteří mu tam každej den, každou hodinu naklikají deset hlasů... o což by se mi mý čtenářky prosit fakt nechtělo...:-/, tady můžete po dobu trvání ankety poslat maximálně tři hlasy, vždycky v každé kategorii po jednom (nebo můžete hlasovat jen v jedný a v druhý zaškrtnout, že v ní hlasovat nechcete) a svoje hlasy můžete buď rozdělit mezi dvě tři svoje oblíbené blogerky, nebo je všechny poslat jedné... Ideálně mně, že ano ;-)... neb čím výš mne, moje  drahé čtenářky dostanete, tím líp ;-)... Kdyby se vám náhodou podařilo protlačit mne až na slavnostní vyhlašování, byla by to absolutní bomba! ;-)
A co je na týhle anketě pěkný pro vás hlasující, je skutečnost, že hlasy jsou slosovatelné a každý den se hraje o pěkné ceny... Pokud budete na facebooku sledovat stránku mamablog roku, dozvíte se každý den o co se ten den hraje, a můžete hlasovat právě tehdy, když je možné vyhrát to, co je pro vás zajímavé ;-)
Hlasuje se po celé září, tak chutě do toho ;-)
A i když mne na to slavnostní vyhlašování minimálně letos nejspíš nedotlačíte, díky za každej váš hlas... a za každého nového čtenáře, tedy spíš asi čtenářku ;-), kterej/která si mne díky účasti v týhle anketě najde 💜

Hlavní stránka ankety mamablog roku 1018.

Tady si můžete počíst jaké ceny čekají na hlasující ;-)

A tady je přímej odkaz na hlasovací formulář ... Ze života čtyřmatky je čtvrtej blog od konce ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat